Паважаныя карыстальнікі!

Пачынаючы з 2 студзеня 2023 г.падача электронных зваротаў у дзяржаўную ўстанову «Брэсцкая абласная дзяржаўная інспекцыя па насенняводстве, каранціне і ахове раслін» будзе ажыццяўляцца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращение.бел

На сайце дзяржаўнай установы» Брэсцкая абласная дзяржаўная інспекцыя па насенняводстве, каранціне і абароне раслін " (далей – Брэсцкая абласная дзяржаўная інспекцыя) прадстаўлена магчымасць грамадзянам, індывідуальным прадпрымальнікам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот у адрас Брэсцкай абласной дзяржаўнай інспекцыі. Рэалізаваць дадзеную магчымасць можна толькі шляхам запаўнення формаў для электронных зваротаў (асобна для грамадзян і юрыдычных асоб), распрацаваных у адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей — грамадзян), і юрыдычных асоб разглядаюцца Брэсцкай абласной дзяржаўнай інспекцыяй у адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Перш, чым адпраўляць электронны зварот у дзяржаўную ўстанову «Брэсцкая абласная дзяржаўная інспекцыя па насенняводству, каранціну і ахове раслін», азнаёмцеся з патрабаваннямі, што прад'яўляюцца да зваротаў.

Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць звароты грамадзян і юрыдычных асоб:

  • Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
  • Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30 снежня 2011 г. № 1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў».

Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы (калі маецца), ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней за 1 месяц.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку (калі маецца), адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Брэсцкай абласной дзяржаўнай інспекцыі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

© Футар - 2024 усе правы абаронены
Паштовы адрас: Рэспубліка Беларусь, 224001,г. Брэст вул. Паўночная, 13/1, Электронны адрас: >secretary@bogiskzr.by<, Тэлефон: (80162) 54 20 59

Время работы:
Панядзелак-Пятніца : 08:00 - 17:00
Абедзенны перапынак: 13:00 - 14:00

JoomShaper